apie mane

Sveikesnio gyvenimo link..

Labas!Malonu, kad užsukai! Laukiu visų, kam norisi sveikiau gyventi, o tiksliau – sveikiau maitintis. Šį blogą rašau tam, kad parodyčiau, kaip vyksta pokyčiai paprasto žmogaus gyvenime, kokie žingsneliai kasdienybėje, su kokiais sunkumais tenka susidurti, kai ieškai tos super sveikatos formulės!  Čia talpinsiu perskaitytų knygų aprašymus, rekomenduosiu, mano manymu,  vertus dėmesio video ar filmus, rašysiu savo mintis apie tai, kaip sekasi pritaikyti gyvenime įgytas žinias – ar kaip nesiseka. Ieškodama receptų interneto platybėse – vokiečių, anglų ir lietuvių kalbomis, išbandydama juos pagal jų nurodymus ar savo interpretacijas, dalinsiuosi čia savo bandymų rezultatais. Tai nėra tik svorio kontrolė, tai taip pat siekis gyventi pilnavertį gyvenimą ne tik jaunystėje, bet ir gražiai sulaukti senatvės.

Šiek tiek apie mane. Mityba pradėjau domėtis maždaug prieš 3 su puse metų. Kaip dažnai nutinka moterų gyvenime – po nėštumo priaugti kilogramai neištirpsta taip lengvai kaip norėtųsi!

Esu nepataisoma smaližė (bet jau taisausi), tad per nėštumą leidau sau kaip reikiant atsipalaiduoti! O tu ar neatsipalaiduotum, kai visos aplink esančios, gyvenimo mačiusios moterys tau sako – atsipalaiduok! Jei nori, vadinasi, reikia! Aha, reikia.. sausainukai, saldainiukai, šokoladai, pyragai, ledai… na, rezultatas +26kg. Ir ką tu manai, po gimdymo per naktį jie niekur nedingo! kaip netikėta! Tada, trūputį buvo liūdna, tad ėmiau save graužti..į veidrodį žiūrėti nesinorėjo.. visi prieš nėštumą tikę rūbai, žinoma, visai netiko.. rengiausi neaišku kuo… buvo sunkus metas. Pats nemaloniausias jausmas – tai, kai šlaunys trinasi viena į kitą! Tau to nėra buvę? Ne? Tada tau pasisekė! o žinai kas buvo laimingiausios šioje situacijoje? o gi tos moterėlės, kurios man liepė Klausyti savęs ir valgyti ko širdis geidžia! “Kokia graži! pagaliau atrodai kaip moteris!“ 1.64 cm ūgio sverti 80 kg man nėra gražu, o tau?

Tad prasidėjo tuomet mano studijos! Žinoma, diplomo kol kas niekas neduos, bet geriausias apdovanojimas, tai žinių pagalba susitvarkyta mityba, gera nuotaika nesukant sau galvos apie besitrinančias šlaunis, argi aš neteisi?

Viskas prasidėjo turbūt nuo kalorijų skaičiavimo.. nebuvau fanatikė, bet norėjau porą savaičių tiesiog stebėti save ir paskaičiuoti. Patikėk, yra ką veikti! Ar galėčiau taip visą gyvenimą? Rašytis maistą, sverti, skaičiuoti, ieškoti kiek kas turi kilokalorijų.. internete skirtinguose šaltiniuose skirtinga informacija, tad tai dar labiau susuka galvą. Buvo tikrai įdomi ir manau, kad reikalinga patirtis. Bet visada taip gyventi?  Neeeeee!!!!

Užsirašiau į sporto klubą, bet ėjau ten trumpai, nes esu toks žmogus, kai reguliariai kažką daryti (o ypač nemėgstamus dalykus) man tiesiog neišeina! taip taip, tas pats – bevalis!

Tačiau aš myliu knygas.. skaitymas man kaip antras kvėpavimas.. visada atgaunu jėgas su knyga! Tad visai logiška, kad pinigus pradėjau leisti rimtesniems dalykams nei sporto klubas ir naujos maisto svarstyklės! nepamenu nuo kokios knygos pradėjau, tačiau visos jos mane veda pirmyn.. ir po truputį aš apie jas papasakosiu vėliau! galiu pasakyti tik tiek, kad tie priaugti kilogramai seniai jau išgaravę – tik atminty dar sukiojasi. Dabar turiu keletą širdį glostančių kilogramų (jau nauji,nebe tie kur buvo prieš tris metus), kurie jau mojuoja man atsisveikindami, o šalia ritinėjasi dar viena nuostabi gyvenimo dovana – antra dukrytė, kuri žinos, kokia galinga yra moteris, kokia ji pati yra stipri ir kontroliuojanti savo kūno svorį, savo sveikatą, kokia ji gali būti laiminga, žinodama, kad nėra pasaulyje kito žmogaus, kuris už mus padarys kažką dėl mūsų sveikatos (ar bet kokios kitos srities). Stengsiuosi perteikti savo žinias ir žingeidumą, savišvietos svarbą joms abiems, mano mergaitėms, o rašydama tikiuos įkvėpti ir daugiau moterų, mamų, seserų, dukrų, anūkių, žmonų, kaimynių, draugių ir t.t.. Tad tikiuos ir Tavo dėmesio!

Mano tikslas yra pasidalinti informacija, kurią aš radau per laiką. Noriu paskatinti domėtis ir truputį palengvinti geros literatūros paieškas. Nes ne viskas, kas knygose parašyta yra tiesa, kartais tai tik marketingas. Man šiek tiek gaila, kad sugaišau nemažai laiko kol atradau kai kurias knygas, kurios yra pagrindas. Pagrindas, kuriuo dažnai remiamasi kitose knygose. Tad pradėsiu nuo paskutinių savo perskaitytų knygų!

Tikiuosi, kad susidomėjai ir užsuksi dažniau pasižiūrėti, kas naujo Sveikatos beieškant! 

 

 

 

Parašykite komentarą