receptai

Sluoksniuoti bananiniai – kokosiniai – ananasiniai ledai

 

DSC_0019

  • Šaldytų bananų gabalėliai
  • Kokoso drožlių
  • Ananaso gabalėliai

Kiekiai – pagal skonį. Pirmiausia įdėti į maisto smulkintuvą/blenderį/kombainą kokoso drožles, tada dalį bananų. Viską gerai sutrynus dėti į ledų formeles, užpildyti iki pusės. Tada likusius bananus sutrinti su ananasais ir sudėti į ledų formeles ant kokosinių ledų. Ir į šaldymo kamerą!

P.s. Norint lengvai išimti ledus, tereikia sušildyti formelę su šiltu vandeniu – aš apvertusi tiesiog pakišu po šilto vandens srove 😉

Ledų variacijų yra begalės.. Man patinka su uogomis – avietės, braškės. Ir su kakava skanu. Beje,kuo labiau prisirpę (parudavę) bananai, tuo saldžiau. O mums, Smaližiams, tai labai aktualu! Ne veltui pirmas mano įkeltas receptas yra būtent ledai! Mes dieviname ledus ir neįsivaizduoju kaip galėčiau jų nevalgyti!  Bet visiems aišku, kad iš parduotuvės pirkti ledus nėra labai naudinga nei figūrai, nei sveikatai 😉 o mano trimetė, taip pat kaip ir aš, ledus gali valgyt nuo ryto iki vakaro, tiek vasarą tiek žiemą.. Tad manau tai ne paskutinis ledų variantas 😉

Parašykite komentarą